Monday, March 28, 2011

pRojEk MeGa BaKtI sIsWA 2011

pada hari sabtu dan ahad lepas aku terlibat dengan projek mega bakti siswa. proejk ini adalh untuk memenuhi kursus bakti siswa. pelbagai pengalaman ditimba......aku nk ucapkan terima kasih kepada semua yg terlibat terutama fasi group aku cik syuhada dan fasi group kwn aku en ashaari yang banyk mmbantu....terima kasih juga buat ahli2 group aKU yang memberi komitmen yang bagus sepanjang program.....

first day aku hanya berkeliaran di sekitar stadium kerana tempat untuk mengedar flayers di tukar...so terpaksa dibatalkan acara tersebut.....pada tersebut jugalah aku menghadpi tekanan yg kecil akibat dari kesilapan yg tk sepatutnya berlaku......dalam hal ini tiada siapa yg salah....aku anggap ini sebagai satu pengajaran apabila berhadapan dengan orang yang berpangkat.......



second day aku terus bergerak ke dwan banjir........aktvt hari itu adlah gotong royong........

yang paling tkdpt dilupakan bila kami melakukan khdmat masyarakat dng membersihkan kawasan sekitar perumahan serdang......dari dewan banjir hinggalah ke taman perumahan....pelbagai gelagat dapt dilihat.....

tp yg aku sedih aku tk dapat nk derma darah........nk derma! nk derma!.........



pastu time tegk pertandign dikir barat dan boria....yg paling best boria yg dipersembahkan oleh budak lelaki sekolah rendah.....mereka telah menjadi mamu deng perut buncitnya dan topi yg tinggi mcm baldi.......aku respect la diorang....suara pun best......

patu tibalah time penutup program.......pentup yang ringkas tapi penuh warna warni.........

maka tamatlah program mega bakti siswa........

sekian....jumpa lagi dalam coretan seterusnya....bye2

No comments:

Post a Comment