Sunday, February 13, 2011

coretan hari minggu....

minggu ni aku sibuk dengan test........hari minggu pun ada test......hari tu hari ni lah......otak aku ni penuh dengan fakta sejarah kerna aku test tamadun islam dan tamadun asia dan hubungan etnik hari ni......
soalan yang keluar agak senang tp kena baca berulang kali.....soalan dia tk direct......hahahahaha........
tamadun senang sikit tp hubungn etnik agak susah......soalannya berkisar ttg konsep jerrr.....manalah aku hafal semua tuuu....so pening juga lah otak aku pikir cari jawapan.....
bnyk jugalah jawapn yg aku tukr kerana tk pasti...tp jwpn tu bllm tentu betul....
2 paper ni dah lepas....so aku malas nk fikir2 lg........

lepas jerrr test hubungn etnik terus ambil buku bahasa arab sebb test bahasa arab akan menjelma pada hari selasa ni....walaupun cuti...tp test tetap dijalankan...kesiankan.....huhuhuhu
orang lain sedap cuti...aku pula sibuk dengan test.......

sekian coretan kali ni...jumpa lagi....bye2

No comments:

Post a Comment