Tuesday, March 12, 2013

Kalendar 2014

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam 1 Malaysia, salam 1 Sabah, dan salam 1 lahad Datu...

Semoga kekecohan yang berlaku di Lahad Datu pulih sepenuhnya dan kepada rakyat di sana banyak bersabar dan berdoa kepada Allah supaya menghentikan peperangan tersebut...bukan itu yg mahu saya konsikan di sini...yang menjadi tajuk pada entry kali ini ialah KALENDAR 2014..beberapa hari yang lepas saya menerima tugasan baru (tugasan lagi...yang dulu pun tk siap lagi) iaitu membuat kalendar 2014... saya dah cuak dah...macam mana nak buat kalendar ni...tapi bila dah belajar...akhirnya saya dapt siapkan juga beberapa keping kalendar....saya baru siapkan kulit depan, kalendar januari hingga september...3 bulan lagi belum siap..maklumlah final year busy (padahal membusykan diri je)..oklah sampai sini dulu entry kali ini... saya kongsikan bulan jun tuk kalendar 2014 yang telah saya siapkan...yg lain tunggu entry seterusnya...




bulan jun 2014


No comments:

Post a Comment