Wednesday, March 27, 2013

Sehari di Putrajaya

haii..jumpa lagi di entry seterusnya....sehari di putrajaya walaupun hanya beberapa jam je aku di situ... bukan pergi bercuti atau saja2...ada kerja kat sana...kisah bermula bila dr. favorite ku...Dr. Azwan..perlu pertolongan aku ke sana...so aku pun bersetuju lah..aku ni jenis susah nak tolak permintaan orng..lagi2 orang yg aku sanjung dan hormat....

aku yang masih berada di perak masa itu..terfikir2 sapa lah yg mahu diajak sebagai driver...hehe..maklumlah tkde lesen memandu..last2 terfikir tuk ajak seorang teman...dia pun bersetuju....so tepat jam 9 pagi (selasa) kami pun geraklah ke sana...tempat yang dituju adalah pejabat PEMANDU di jabatan perdana menteri, bangunan perdana putra, putrajaya...ambik ko....pergi JPM tuuu....berdebar den....tk pernah2 ke sana...so pergilah kami ke sana...

menariknya...tk sesat pun...walaupun pertama kali sampai sana....jadi tugas dilaksanakan dengan baik da sempurna....aku akan ke sana lg...huhuhuhu....disebabkan msa masih banyak..kelas hari tu pon pukul 12 tghr..so pusing lah putrajaya...tk kemana pun...ke dataran putrajaya dan tasik putrajaya...oklah..cukup untuk entry kali ini...jom teroka gamabr den...hehehe












tunggu entry seterusnya....asas grafik: mug shoot, medium shoot dan full shoot..

No comments:

Post a Comment